You are currently viewing KPPAR narystės nauda
Friends commenting on social media

KPPAR narystės nauda

Naujokų dienai

Apie KPPAR pirmą kartą sužinojau kai pamačiau skelbimą dėl  “Naujokų dienos”, susipažinau kaip veikia bendruomenė, kokias galimybes ji gali pasiūlyti verslui. Labai susidomėjau, nes visaida esu aktyvi ir daug kuo domiuosi, ypač jei tai susiję su mano vykdoma veikla, taip atsiranda naujos pažintys ir galimi nauji klientai, nes žmonės turi žinoti kokia veikla vykdoma jų apylinkėje, kad būtų naudingi vieni kitiems. Pirmoji pažintis buvo 2020 m. kai tik tik startavo mano įmonė “ScarFa” , tuomet pažadėjau Ramunei, kad ateisiu kitais metais, kai labiau įsigrynins veikla, klientų poreikis ir kai matysiu, kad mano veiklos idėja yra paklausi. Taip labai greitai praėjo metai ir per antrąją naujokų dieną, tą pačią dieną įstojau. 

Kas man iš to? 

Pirmas mano tikslas buvo išsiaiškinti poreikį ar tikrai mūsų rajone yra nereikalinga paslauga – reklama, jos produktai, paslaugos. Ir ką daryti, kad mieste atsirastų galimai nauja kultūra, kad be šių dienų priemonių – soc media, tavo pastovūs klientai gali greitai išsekti, kad ir koks geras bebūtum. Populiacija mažėja, žmonėsi švyksta kitur ir daugybė kitų priežasčių, kurios skatina ieškoti naujų sprendimų, kaip kurti ir pritraukti naujų klientų ratą. Ypač tai aktualu po pandeminiu laikotarpiu. Žmonės vis dar apsnūdę, ir tikrai reikia gerai pasistengti, kad jie ateitų į renginį, ar apsilankytų jūsų verslo vietoje. 

Jei tavęs nėra internete – tavęs nėra! 

Šiuolaikinės technologijos per kelis metus padarė didžiulį žingsnį PIRMYN, suteikdamos kiekvienam verslui papildomų sprendinų, jomis reikia tik pasidomėti ir išsirinti tinkamą jums. Daugiau kaip 70 % Lietuvos gyventojų, kaip kitos paslaulio šalys naudojasi socialiniais tinklais, ten dabar yra dauguma potencialių klientų. Todėl tik kūrybiški panaudojimo būdai, atkreips dėmesį į jus/jūsų verslą. 

Ko reikia, kad “nutiktų” žinomumas? 

  1. naudotis soc media kanalais, pastoviai,
  2. dalyvauti bendruomenėse, kurios yra panašių ar atvirkščiai nepanašių veiklų,
  3. įtraukti į bendravimą su auditorija darbuotojus, AMBASADORIAUS tema,
  4. bendradarbiauti su žiniasklaida,
  5. renginiai galimai ir kitomis temomis su darbuotojais bei visuome,
  6. socialinė atsakomybė.

O ko šiandien reikia visuomenei, kad pasitikėtų verslu ir klientai ateitų būtent pas jus? 

ĮRODYMŲ. Įrodymai vienintelė priemonė, kuria tiki žmonės. Padarei gerą darbą – įrodyk straipsniu, nuotraukomis, video, live transliacija, rekomendacijomis, atsiliepimais ir t.t. TURI NAUJIENĄ? – Įrodyk! Parodyk kaip tai atrodo, parodyk kaip naudotis, koks yra privalumas, kuo skiriasi nuo senos versijos, kas yra geriau nei buvo prieš tai??? 

Be jokios abejonės jei naudositės pačiu geriausiu įrankiu – rekomendacijomis tai vis dar puikiai veikia ir veiks, bet to neužtenka norint užtikrinti pastovumą. Būtent dėl to yra ir kitos priemonės. 

Labai geras pavizdys yra KPPAR kaip viena iš priemonių atrasti naujų klientų, bendradarbysčių ir galimų verslo partnerių. Kiekvienas susitikimas su nariais – tai yra tavo scena ar tavo “minutė šlovės” – GYVAI, ir iš tavo lūpų pristatyti savo verslo idėją, juk kas jei ne tu išmanai savo srities subtilybes daugiau nei kiti? Tai yra vienas iš įrodymų, kad tavo verslas virų pirma egzistuoja, tu jį puoselėji, kuri vertę klientams ir dar daugybė kitų dalykų. Kitas svarbus dalykas – GYVAS prisistatymas niekada neatstos video skambučio, konferencijos, nes nebus galimybės paspausti ranką ir susipažinti arčiau su žmogumi, mes žmonės ir mums vis dar to labai reikia. 

Labai gerai veikia rekomendacijų užklausimas, prisistaymo metu, arba ir be jo turite galimybę gauti rekomendacijų iš bendruomenės narių, kurie buvo susidūrę su vienu ar kitu klausimu. O tai yra gyva – vėl tikras atsiliepimas, tikroji patirtis. 

Kiti renginiai ir išvykos. Labai puikiai atsimenu, kai Ramunė minėjo, kiek pasiimsi iš bendrystės – tiek viskas tavo! Pradžioje tai skambėjo kaip intriga, kaip milijonas klausimų ir tiek pat įkvėpiančių galimybių. Mano atveju pasiteisino susitikimai, renginiai, išvykos ir mokymai, apie kuriuos dar nepaminėjau. Išvykos yra žmogiško poilsio, arba naudingos artimesnės patirties ne oficialioje aplinkoje išnaudojimas, kaip ir smaltalk galimybė. 

Mokymai – tai galimybė nemokamai įgauti naujų ar atnaujinti turimas žinias. Toliau norėtusi paminėti, kad tarpusavio narių yra kaina vienas kitam dažnu atveju lankstesnė, nei kreiptumėtės kaip į nepažįstamą atsovą. Labai patinka ir programa “narys nariui”. Taip pat norisi pasidžiaugti ir modernia www svetaine, kurioje gaite atrsti daug naudingų savo verslui pasiūlymų, narių kontaktus, naudingus straipsnius, renginių kalendorius ir dar daugiau, lygiai taip pat telefono versija yra labai patogi.

Tai gi, verta ir naudinga bendrystė, kurioje galite atrasti naujų galimybių, todėl – pirmyn į KPPAR bendrystę!